prov och prov...

hey alla! snart är det sommar lov :D eftersom lovet börjar närma sig så vill lärarna hinna med extra mycket så de ger oss massa läxor och prov. det är hemskt!! på måndag har vi uppspelning i musiken då vi ska spela upp en låt vi har skrivt fast den slipper jag och min kompis för tillfället bara för att den tredje personen i våran grupp är i London :D sen på tisdagen har vi no prov i läran om ljuset vilket jag knappt har pluggat på(ojdå inte bra) sen onsdagen svenska prov...gramatik!! OMG!!! jag typ toltalt suger på gramatik så jag måste plugga riktigt mycket.
sen vanliga läxor mellan det! jag kommer ha det mer stressigt än jag redan har det. kan inte lärarna vara lite snälla och inte ge oss så mycket...tvekar på det xD men jag överlever.

har ni också mycket att göra eller har ni tur och slipper det??

kramis//Michelle

(bilderna är tagna från google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0