Norge!

Japp, vi kom fram till Stavanger igår runt 9 tiden på kvällen. Idag var vi på min kusins konfirmation och den var mycket längre än jag trodde. Det var verkligen en annorlunda konfirmation eftersom jag aldrig har varit på en katolsk konfirmation förut. Det var jätte många konfirmander och biskopen pratade länge och segt. Jag somnade nästan flera gånger.... fast sen visade det sig att jag har feber så det var inte så konstigt att jag var trött. Nu har vi haft fest och det har varit kul fast de flesta har åkt så jag sitter här och pluggar in för ett no prov jag ska ha på måndag. Fast jag tar en liten paus för att blogga och sitta vid datorn en stund. Imorgon ska vi åka hem igen, kul att åka bil i 11-12 timmar när man har feber. sen skola på måndag... underbart.

Nu ska vi titta på bilder<3

puss&kram//Michelle 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0