Hello!

Hejsan!
Jag har funderat ganska mycket på hur jag ska göra med min blogg. Om jag ska ha kvar den och vad jag vill gör med den..
Jag har valt att behålla bloggen men jag tänker göra lite ändringar.
Jag kommer ha mycket inriktning på musik och dans eftersom det är det jag brinner för.
Sen kommer jag självklart skriva om andra saker också.
Just nu försöker jag plugga italienska ord men det "roliga" är att jag inte har italienska! Så varför pluggar jag italienska ord? jo, jag ska ha prov i Musik- och gehörslära. Italienska är det internationella musikspråket och därför är det väldigt bra att kunna. Så nu vet ni det.
Jag försöker att blogga så ofta jag hinner men tyvärr så händer det många saker just nu.
Tack ni som fortsätter läsa ändå :)
Nu ska jag försöka plugga en stund till ;)
Puss och kram, skumbanan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0