förlåt...

hey! jag måste be om ursäkt för min låga uppdatering. jag har haft fullt upp jag har flera framträdanden och skolan m.m.
men nu har jag lite tid i alla fall. hoppas ni alla har en bra helg :D

jag har läxor och övningar typ hela tiden, nu på helgen också.
just det jag tänkte ge er ett litet tips, ni som gillar foki och hennes stil borde passa på nu när fokis bloppis har börjat. ni kan fynda riktigt söta saker :D gå bara in på www.tradera.com och sök på fokis så kommer bloppisen upp.

ha trevligt resten av helgen

puss på er//Michelle

P.S. tack mirre för påminelsen om att uppdatera bloggen kram på dig D.S.
 

Kommentarer
Postat av: Mirjam! :D

Hejsan hallå!



Kom på att jag fortfarande inte hjälpt dig med din header! Det måste vi fixa snart! Måste ge dig ett tips om länkar i inlägg oxå, inte glömma inte glömma! :P HATA profilveckan (som egentligen inte är en VECKA ju) som kommer nu!!! DE GER OSS INGEN TID!!!!!!!!!



P.S. Borde byta email-adress snart va? :P



Ha det bäst!



<3//Flickan Med De Många Namnen!

2010-05-16 @ 13:55:56
URL: http://dramaqueenmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0