Dator!

Idag har jag och pappa varit på datorjakt. på NetOnNet köte jag dator+mus+datorväska så nu slipper jag låna mammas dator hela tiden. jag är verkligen jättenöjd, det blev en Packard Bell EASYNOTE_NM85-JN-370NC och photoshop följer med dator. Nu har jag fått igång dator så jag sitter och installerar olika saker, testar dator liksom.
Igår var jag på filmkväll i kyrkan och det var jättemysigt. jag älskar folket i kyrkan de är verkligen bäst.
Imorgon ska jag till kyrkan och träffa alla goa människor igen, fast då ska jag vara fadder för sommarkonfirmanderna. Detta blir den första sommarträffen jag har varit på.
Nu ska jag försöka förstå mej på photoshop, önska mej lycka till
puss o kram//Michelle


Packard Bell EASYNOTE_NM85-JN-370NC

AddOn MT-200 Art.nr: 136023

Deltaco NV-114 Art.nr: 111429


Kommentarer
Postat av: Beatrice

jag har bara en fråga !

Vad heter den datan ?

Och typ hur mycket kostar den ?

Jag fundera på at köpa en ny bärbar data efter som jag måste lämna tillbacka min macbook jag har från skolan nu ! ;)

Tacksam för svar :)

2011-05-08 @ 11:02:54
URL: http://beaaabus.blogg.se/
Postat av: Michelle

hej! namnet på dator står under bilden, det är en packard bell och den kostade väl runt 6 500 ca.

Lycka till med dator letandet :)

2011-05-10 @ 23:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0