heej!

heej alla!
I tisdags så fönstershoppade jag o två av mina fina vänner. Jag hade jättekul men synd att jag inte hittade nåt att köpa menmen kan köpa nåt någon annan gång. Vi skulle äta på en salladsbar som heter paprika men jag gillar inte sallader så jag fick äta på Mcdonalds efteråt kräsna lilla jag. Igår så så va jag hos frisören och det blev inga stora förändringar, klippte bara topparna. Sen stack jag till biblioteket för att jag behöver nåt nytt att läsa(jag är en riktig läslus), där träffade jag två av mina kompisar från min teatergrupp. Vi pratade lite, det skulle vara någon slags festival precis vid biblioteket som de skulle gå på. Så jag ringde Ida(min absolut bästa vän) så hon kunde vara med och göra nåt roligt. Vi träffade oxå en annan go person från teatern som sommarjobbade där(vilket sammanträffande), så vi lyssnade på musiken som spelades,fickade, pratade och hade det gött tillsammans. men tyvärr va jag tvungen att jobba så jag fick gå men ida var så snäll och hjälpte mej. Så det var två väldigt lyckade dagar tycker jag. Förutom när ida och jag träffade på tre skitungar som retades och var väldigt irriterande och vad de kallade Ida ska jag inte ens skriva...
men annars var allt toppen, jag saknar verkligen alla från min teatergrupp. tur att vi börjar snart igen.
jag tror det var allt för stunden
puss på er//Michelle


Kommentarer
Postat av: Knasa

kuuul :) !

2010-08-12 @ 01:37:43
URL: http://knasathok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0