hejsan!

I måndags sov Ida över här hos mej sen i onsdags var det min tur att sova över hos henne. Igår åkte vi till tandläkaren för Ida hade en tid där sen åkte vi in til stan o mest fönstershoppade men jag fick faktiskt köpt ett nagelack, kajal och ett bara jätte snygga handskar. Vi passade på att äta kinamat för det blir inte så ofta att vi äter det eller inte jag iallafall sen åkte vi hem för jag skulle till en ungdomsgrupp. Jag vill inte berätta vad som hände men jag kan säga att det blev sent innan jag kom hem och fick sova....

Nu väntar jag på att min älsklig ska komma hit, hoppas han kommer snart
puss på er//Michelle

Kommentarer
Postat av: Madelene

Jag tycker om dig! <3 Finns alltid här!! <3

2010-08-20 @ 21:35:14
Postat av: Mirjam! :D

Och när ska vi dra till stan då? :P



Btw, när hande du tänkt berätta vem "han" är? Är det han jag tror det är?... Du vet vem.



Suck...de e allt jag har att säga nu. Suck..... Undrar hur det låter. Typ Pfhhhiuhhhhh... Haha xD



Hare bäst!



<3//Flickan Med De Många Namnen!

2010-08-27 @ 19:38:07
URL: http://www.dramaqueenmia.blogg,se
Postat av: Mirjam! :D

1: Du måste uppdatera mera ;)



2: Du har fortfarande inte fått din present som jag köpte i grekland :P inte mycket, men ändå... tror du vill ha den :)



3: Saknar dig faktiskt! När kan vi ses?



4: VEM ÄÄÄÄÄR HAAAAAAN??????!!!!!!!!! XD



<3//Flickan Med De Många Namnen!

2010-09-10 @ 19:07:24
URL: http://www.dramaqueenmia.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0