Jag längtar tills....

Jag längtar tills breaking dawn kommer på film. Jag såg eclipse idag och den var verkligen bra. Den hade coola effekter, grym musik och är bättre än de tidigare filmerna på många sätt. Personligen tycker jag alla ska se den för den är verkligen spännande. 
handling:
En våldsam seriemördare härjar i Seattle och en ondskefull vampyr fortsätter sin jakt för att ta ut sin hämnd på Bella som åter igen befinner sig omgiven av fara. Samtidigt tvingas hon att välja mellan sin älskade Edward och sin vänskap med Jacob. Och hennes val riskerar att blåsa liv i den urgamla kampen mellan vampyrer och varulvar. Men Bella har också ett annat val att göra - valet mellan liv eller död. Men vad är vad?
Text:SF Bio
Puss o kram//Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0