Min födelsedag...

Min födelsedag var igår o det var jättekul. Först blev jag väckt halv 7 på morgonen för mamma var tvungen att gå till jobbet sen så slappade jag till klockan blv 2 för då skulle min storebror o jag möta mamma på mcdonalds. vi hade det mysigt medan vi väntade på att pappa skulle komma på besök men han kom först inte så jag antog att han hade nåt annat att göra men halv 9 kom han(äntligen). det var igår, idag så åkte mamma o jag för att shoppa lite kläder. väldigt vad konstiga kläder det finns. vi var inne i stan i ca 3 timmar. vi kollade i olika affärer o åt glass sen åkte vi hem. två lyckade dagar enligt mej.
har ni gjort nåt roligt idag?
kram på er//Michelle
P.S. här får ni se vad jag har köpt & fått i födelsedagspresent D.S.

toffsar - BikBok

Linne - BikBok

Shorts - Monsoon

Linne - Monsoon

Mjukisbyxor - Monsoon

Klänning/Linne - JC

Linne - BikBok

Leggings - Present

Sockar - Present

"Date" Parfym & deoderant - Present

Nalle - Present

Nivea Wash Gel & Day Care - Present

Depend Nagellack & Nagellack Remover - Present

2 Paramore skivor & en Justin Bieber skiva - Present

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0