Skins och grattis

hey på er! jag har hittat en serie som heter Skins. den går på femman 02.55 på onsdagar(ganska sent asså).
den handlar om ett gäng tonåringar i Bristol och deras vardagsliv, vilket involverar allt från droger och sex till vänskap och relationer.
jag har verkligen fastnat för den här serien så jag sitter uppe varje onsdag o ser den. men om du inte orkar att göra det kan du se den på youtube.

en annan grej har hänt... min storebror fyllde 17 år i onsdags så grattis Andreas. nu längtar jag till söndag och nästa fredag, söndag för då är det släktkalas men fredag är bäst för då fyller jag 15år! yey!! ska bli kul, det blir ingen lugn vecka nästa vecka men det gör inget.
puss o kram//Michelle
 
Gänget från Skins
  
Abigail

 Angie

P.S. här får ni en lista på skådisarna som är med D.S.

  • Anthony "Tony" Stonem - Nicholas Hoult
  • Elizabeth "Effy" Stonem - Kaya Scodelario
  • Chris Miles - Joseph Dempsie
  • Sidney "Sid" Jenkins - Mike Bailey
  • Michelle Richardson - April Pearson
  • Jalander "Jal" Fazer - Larissa Wilson
  • Maxxie Oliver - Mitch Hewer
  • Anwar Kharral - Dev Patel  
  • Cassandra "Cassie" Ainsworth - Hannah Murray
  • Sketch - aimee ffion edwards
  • Abigail Stock - Georgina Moffat
  • Angie - Siwan Morris

  • Kommentarer
    Postat av: Mirjam! :D

    Heiya Micha!

    Vill bara börja med att säga grattis Andreas! Ifall du smygläser över Michelles axel när hon läser kommentarer :P

    Och grattis i förskott Michelle! Jag vet att jag är pank just nu men nåt ska jag nog lyckas hitta på till din födesedag ;) You just wait and see...



    Miss ya! Jaja, nu ska jag iväg och se Shrek 4 :D



    Ha det BÄST!



    <3//Flickan Med De Många Namnen!



    P.S. Vad tror du om Nokia N85? Verkar bra :)

    2010-07-11 @ 14:42:12
    URL: http://www.dramaqueenmia.blogg,se
    Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G



    Hej du..

    Skulle vara jätte roligt och jätte snällt av dig om du skulle vilja rösta på denna söta bild :)

    skulle vara jätte gulligt av dig isåfall! :)

    Hemsidan: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



    Du BEHÖVER inte säga att du har röstat, jag ser det. :)

    Tack på förhand och har en jättebra dag nu då. :)

    2010-07-12 @ 16:20:56
    URL: http:// www.hallgreen.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0