I stan med...

hellå!
Jag skulle egentligen skriva detta inlägget igår men jag kom hem så sent.
Vi hade kärleks tema i skolan igår. Vi började morgonen med att äta skones och skriva på lappar vad vi ville prata om i tjej- och killgrupperna. Vi satt och pratade i ca en timme och det var väldigt coolt för när vi satt och pratade så kändes det som om alla tjejerna var ganska tajta kompisar. Efter det så fick vi se en sos-film (sos=sex&samlevnad) som man faktiskt fattade något från. Vi hade oxå någon kille från en konsthögskola på besök och han var inte precis intressant att lyssna på. Efter skolan åkte jag och Natta till stan för att shoppa och ha kul. Kul kan man ju lugnt säga att vi hade, vi handlade kläder, åt mat, skvallrade om olika saker och åt glass. Det roligaste var när vi åt glass, jag vet det låter inte kul men med Natta så var det skitkul för vi kunde inte låta bli att skratta. Allt som allt var det en lyckad dag, jag fick köpt två linnen på gina och en kjol på sisters. Jag hjäpte oxå Natta att hitta lite kläder, vi är awesome!

Idag har jag varit på dop. Min kusin döptes till Zeke Elias och han är verkligen super gullig. Nu måste jag nog sova godnatt sötnosar//Michelle
P.S. Natta är världens goaste tjej D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0